12.08.2022
JBL… ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Ο θρυλικός ήχος της JBL ακούγεται δυνατά και φέτος το καλοκαίρι!  Η νέα καμπάνια #EPITELOUS_KALOKAIRI είναι αφιερωμένη  στη φιλία, στην παρέα, στα πάρτι που δεν τελειώνουν ποτέ,  στις μουσικές που φτιάχνουν το πιο “δυνατό” soundtrack της χρονιάς,  στον ήλιο που φωτίζει τις ψυχές μας, στους έρωτες που γεννιούνται και θεριεύουν σαν τα κύματα! Με δυο λόγια, η νέα καμπάνια είναι αφιερωμένη  στο υπέροχο ελληνικό καλοκαίρι!  Γιατί, ναι… ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Οι τέσσερις πρωταγωνιστές της καμπάνιας, ανακαλύπτουν τις ομορφιές της Ελλάδας και ζουν μοναδικές εμπειρίες. Διαφορετικοί χαρακτήρες και οι τέσσερις, αλλά όλοι χαρούμενοι, γεμάτοι ενέργεια και δίψα για περιπέτεια, ξεκινούν από το λιμάνι και -αν και άγνωστοι μεταξύ τους- μέχρι να φτάσουν στον ίδιο προορισμό, γίνονται μία παρέα! Τι πιο Ελληνικό! Τι πιο δροσερό και τι πιο δυνατό από το θρυλικό ήχο της JBL που γίνεται η αφορμή για τη γνωριμία τους!

Μαζί τους, πρωταγωνιστές είναι τα True Wireless ακουστικά Wave Series, τα headphones Tune 660NC & 760NC,  τα Bluetooth mini Speakers Go Essential και Go 3, τα αδιάβροχα Bluetooth ηχεία υψηλών επιδόσεων Charge 5 & Boombox 2 και το εντυπωσιακό σε μέγεθος και ποιότητα ήχου PartyBox 710.

Η JBL γίνεται η αφορμή για να έρθουν πιο κοντά και, φυσικά,  για να ξεκινήσει το ατέλειωτο πάρτι στην παραλία, στην πισίνα, στη σκηνή, μέχρι… Μα, δεν υπάρχει “μέχρι” για τον θρυλικό ήχο της JBL!

Το ταξίδι όμως συνεχίζεται και από την Ελλάδα πετάει μέχρι το Las Vegas!

Η JBL καλεί τους fans της, μέσα από τα posts σε Facebook, Instagram και TikTok να συμμετάσχουν στο μεγάλο διαγωνισμό και να κερδίσουν ένα ταξίδι για δύο στο LasVegas, με όλα τα έξοδα πληρωμένα!

Πώς; Με δύο απλά βήματα:

  1. Αγοράζεις ένα προϊόν JBL από έναν από τους παρακάτω επίσημους μεταπωλητές: Πλαίσιο, Public, MediaMarkt, Cosmote, Γερμανός, Κωτσόβολος, stechi.gr, soundimage.gr, odes.gr, gamescom.gr

ή από το www,jblgreece.gr

  1. Επισκέπτεσαι το https://eu.jbl.com/jblfesthtml & συμπληρώνεις τη φόρμα και αυτόματα μπαίνεις στην κλήρωση!

Δείτε περισσότερα εδώ:

Home | JBL (jblgreece.gr)

 @jbl_greec

 JBL Greece

#epitelous_kalokairi #JBL_epitelous

Credits

Agency: Veesion

Photographer: Παναγιώτης Μάλλιαρης

Videographer: Αλέξανδρος Λαζαρίδης

Models: The Legion MGT

 

Σχετικά με την  WaveMotion Α.Ε.

H WaveMotion είναι Ανώνυμη εισαγωγική Εταιρεία προϊόντων τεχνολογίας, εδρεύει στην Αθήνα και δραστηριοποιείται στο χώρο των smart electronics, της υψηλής τεχνολογίας, του ήχου και της εικόνας. H λέξη WaveMotion μας παραπέμπει σε λέξεις όπως: ήχος, φως, εικόνα, δύναμη, ταχύτητα, διασκέδαση. Όπως τα κύματα κινούνται διαρκώς και με ταχύτητα, με τον ίδιο τρόπο εξελίσσεται η τεχνολογία στον ήχο, την εικόνα, τις τηλεπικοινωνίες, την πληροφορική. Σκοπός της WaveMotion είναι η παροχή -στην Ελληνική αγορά- προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας, τα οποία συνδυάζουν την Τεχνολογία Αιχμής με την Αισθητική και το Μοντέρνο Σχεδιασμό. Σήμερα, η WaveMotion διανέμει επίσημα στην ελληνική αγορά τα παρακάτω διεθνή brand names, τα οποία κατέχουν ηγετικές θέσεις στον τομέα δραστηριότητάς τους όπως harman/kardon, JBL, Cambridge Audio, Q Acoustics, QED, Goldring, rapoo, Νative Union, Livall.

Σχετικά με τη VEESION (www.veesion.gr)

H ανεξάρτητη διαφημιστική εταιρεία VEESION δημιουργήθηκε το 2020 κατά τη διάρκεια του lockdown. Ανοιχτή στις προκλήσεις και στις συνεργασίες, είναι creative partner σε εταιρείες της Ελλάδας και των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, προσφέροντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες επικοινωνίας: Advertising, Branding, Digital & Social Media, Brand Experience, Video Content, Guerrilla & Growth Hacking Marketing. Η VEESION επενδύει διαρκώς σε ταλαντούχους ανθρώπους με εξαιρετικό χαρακτήρα, σε νέες τεχνολογίες και στην εκπαίδευση. To DNA της VEESION αποτελείται από 4 βασικά στοιχεία: Καινοτομία, δημιουργικότητα, ενσυναίσθηση και αποτελεσματικότητα.

Σχετικά με την  HARMAN

Η HARMAN (harman.com) σχεδιάζει και κατασκευάζει  προϊόντα και λύσεις για αυτοκινητοβιομηχανίες, καταναλωτές και επιχειρήσεις παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των συνδεδεμένων συστημάτων αυτοκινήτων, των προϊόντων ήχου και εικόνας, των λύσεων αυτοματισμού επιχειρήσεων και υπηρεσίες που υποστηρίζουν το Internet of Things. Με κορυφαίες μάρκες, όπως τα AKG®, Harman Kardon®, Infinity®, JBL®, Lexicon®, Mark Levinson® και Revel®, η HARMAN θαυμάζεται από τους λάτρεις ήχου, τους μουσικούς και τους χώρους διασκέδασης σε όλο τον κόσμο. Περισσότερα από 50 εκατομμύρια αυτοκίνητα στο δρόμο σήμερα είναι εξοπλισμένα με συστήματα HARMAN ήχου. Οι υπηρεσίες λογισμικού μας στηρίζουν και είναι συμβατές  με  δισεκατομμύρια κινητές συσκευές και συστήματα που είναι συνδεδεμένα, ενσωματωμένα και ασφαλή σε όλες τις πλατφόρμες, από την εργασία στο σπίτι μέχρι το αυτοκίνητο και το κινητό. Η HARMAN απασχολεί περίπου 30.000 εργαζόμενους σε όλη την Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία. Τον Μάρτιο του 2017, η HARMAN έγινε θυγατρική της Samsung Electronics Co., Ltd.

Clear all Compare