10.04.2023
JBL Family – Στο χωριό θα την ακούσεις!

Τι συνδέει μια παραδοσιακή ελληνική οικογένεια με την οικογένεια προϊόντων της JBL; Η νέα Πασχαλινή καμπάνια της JBL που δημιούργησε η Veesion – Your Creative Partner.

 

Aθήνα, Απρίλιος 2023- Η καμπάνια είναι βασισμένη σε 2 insights: Το πρώτο insight είναι πως η JBL διαθέτει την πιο ολοκληρωμένη οικογένεια προϊόντων ήχου: bluetooth ηχεία, ηχομπάρες, partybox, προϊόντα για gamers, ακουστικά με τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες. Αυτός είναι, άλλωστε, ο λόγος που όλοι λατρεύουν την JBL… μικροί και μεγάλοι. Το δεύτερο insight είναι πως τα προϊόντα της JBL δεν έχουν ηλικακό target group: Οι ηχομπάρες συγκεντρώνουν την οικογένεια μπροστά από την τηλεόραση, party με τα μοναδικά partybox ηχεία κάνουν οι teenagers αλλά και οι μεγαλύτερες ηλικίες που λατρεύουν το γλέντι, ακουστικά με noise canceling χρησιμοποιεί η μητέρα διαβάζοντας το αγαπημένο της βιβλίο.

Μέσα από μια σειρά από 20 videos που συνδέονται μεταξύ τους, παρακολουθούμε μια οικογένεια να ταξιδεύει μέχρι το χωριό για να απολαύσει το παραδοσιακό Πάσχα υπό τους ήχους της JBL. Μέσα από τα βίντεο, παρακολουθούμε την προετοιμασία για αναχώρηση από το σπίτι, τη διαδρομή και την άφιξη στο χωριό, τα δώρα του νονού και των παππούδων στα εγγόνια, το πασχαλινό γλέντι, αλλά και την επιστροφή στην πόλη με τα νέα προϊόντα της JBL που πρωταγωνιστούν στην καθημερινότητα της οικογένειας.

Η καμπάνια υπογράφεται με το μήνυμα “JBL Family – Στο χωριό θα την ακούσεις!”, το οποίο έχει διττή έννοια. Κυριολεκτικά, το μήνυμα δηλώνει ότι με τα προϊόντα της JBL ακούς την αγαπημένη του μουσική, podcast, ή ταινία. Μεταφορικά, υπονοείται ότι ο θρυλικός ήχος που ακούγεται μέσα από τα προϊόντα JBL είναι τόσο εντυπωσιακός που… θα την ακούσεις!

 

 

Δείτε περισσότερα εδώ:

Home | JBL (jblgreece.gr)

Instagram: @jbl_greece

Tiktok: jbl_greece

   Facebook: JBL Greece

Agency: Veesion

Production: Veesion

Videography/Photography: Rise Productions gr

Models: Sons And Daughters MGT

Sound: Soundslike

Σχετικά με την  WaveMotion Α.Ε.

H WaveMotion είναι Ανώνυμη εισαγωγική Εταιρεία προϊόντων τεχνολογίας, εδρεύει στην Αθήνα και δραστηριοποιείται στο χώρο των smart electronics, της υψηλής τεχνολογίας, του ήχου και της εικόνας. H λέξη WaveMotion μας παραπέμπει σε λέξεις όπως: ήχος, φως, εικόνα, δύναμη, ταχύτητα, διασκέδαση. Όπως τα κύματα κινούνται διαρκώς και με ταχύτητα, με τον ίδιο τρόπο εξελίσσεται η τεχνολογία στον ήχο, την εικόνα, τις τηλεπικοινωνίες, την πληροφορική. Σκοπός της WaveMotion είναι η παροχή -στην Ελληνική αγορά- προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας, τα οποία συνδυάζουν την Τεχνολογία Αιχμής με την Αισθητική και το Μοντέρνο Σχεδιασμό. Σήμερα, η WaveMotion διανέμει επίσημα στην ελληνική αγορά τα παρακάτω διεθνή brand names, τα οποία κατέχουν ηγετικές θέσεις στον τομέα δραστηριότητάς τους όπως harman/kardon, JBL, Cambridge Audio, Q Acoustics, QED, Goldring, rapoo, Νative Union, Livall.

Σχετικά με τη VEESION (www.veesion.gr)

H ανεξάρτητη διαφημιστική εταιρεία VEESION δημιουργήθηκε το 2020 κατά τη διάρκεια του lockdown. Ανοιχτή στις προκλήσεις και στις συνεργασίες, είναι creative partner σε εταιρείες της Ελλάδας και των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, προσφέροντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες επικοινωνίας: Advertising, Branding, Digital & Social Media, Brand Experience, Video Content, Guerrilla & Growth Hacking Marketing. Η VEESION επενδύει διαρκώς σε ταλαντούχους ανθρώπους με εξαιρετικό χαρακτήρα, σε νέες τεχνολογίες και στην εκπαίδευση. To DNA της VEESION αποτελείται από 4 βασικά στοιχεία: Καινοτομία, δημιουργικότητα, ενσυναίσθηση και αποτελεσματικότητα.

Σχετικά με την  HARMAN

Η HARMAN (harman.com) σχεδιάζει και κατασκευάζει  προϊόντα και λύσεις για αυτοκινητοβιομηχανίες, καταναλωτές και επιχειρήσεις παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των συνδεδεμένων συστημάτων αυτοκινήτων, των προϊόντων ήχου και εικόνας, των λύσεων αυτοματισμού επιχειρήσεων και υπηρεσίες που υποστηρίζουν το Internet of Things. Με κορυφαίες μάρκες, όπως τα AKG®, Harman Kardon®, Infinity®, JBL®, Lexicon®, Mark Levinson® και Revel®, η HARMAN θαυμάζεται από τους λάτρεις ήχου, τους μουσικούς και τους χώρους διασκέδασης σε όλο τον κόσμο. Περισσότερα από 50 εκατομμύρια αυτοκίνητα στο δρόμο σήμερα είναι εξοπλισμένα με συστήματα HARMAN ήχου. Οι υπηρεσίες λογισμικού μας στηρίζουν και είναι συμβατές  με  δισεκατομμύρια κινητές συσκευές και συστήματα που είναι συνδεδεμένα, ενσωματωμένα και ασφαλή σε όλες τις πλατφόρμες, από την εργασία στο σπίτι μέχρι το αυτοκίνητο και το κινητό. Η HARMAN απασχολεί περίπου 30.000 εργαζόμενους σε όλη την Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία. Τον Μάρτιο του 2017, η HARMAN έγινε θυγατρική της Samsung Electronics Co., Ltd.

 

Clear all Compare